peperverhalen

Vier jaar geleden had ik het gevoel dat m’n brein nog moest bekomen van jarenlange sufheid ten gevolge van steeds zwaardere pijnmedicatie, waartoe ik voor volstrekt niet-recreatieve doeleinden genoopt werd. De stream of consciousness die enkele jaren tevoren nog onafgebroken tekeer ging in m’n kop en gedurig met tien dingen tegelijk bezig was, leek helemaal stilgevallen te zijn. Het was stil in mijn hoofd, en dat zinde me niet.  Een groot neuroloog is aan mij geenszins verloren gegaan, maar ik dacht: als ik nu eens enkele steekhoudende zinnen probeer neer te pennen, zou dat niet wat helpen om terug enig mentaal rumoer aan te zwengelen? Zo gezegd zo gedaan, en ik begon moeizaam wat over m’n moestuintje te schrijven in een rustig hoekje van het internet, zonder goed te weten in welke richting ik daarmee wou gaan.

In die periode begon ik ook voor het eerst pepertjes en paprika’s te zaaien. Intussen begin ik er stilaan daadwerkelijk een en ander over te weten, en krijg ik er geregeld vragen over. Om bij die vragen naar te verwijzen, maak ik nu een apart webstekje met een layout die  (hopelijk) beter geschikt is om m’n peperervaringen op ietwat overzichtelijke wijze te bundelen.  (link opent in nieuw tabblad)

Groeten,
Guy

4 gedachten over “peperverhalen

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.