nuttige links (permanent in opbouw)

Ik zoek regelmatig vanalles op op het wereldwijde web van wijsheid, en vaak wil ik dat later terugvinden. Om mezelf overbodig gegoogel en gesnuffel in lange lijsten van ‘favorieten’ te besparen, zal ik hier links verzamelen naar de webpagina’s die ik het nuttigste vond. Waarschijnlijk zal er na verloop van tijd wel iets verdwijnen, met een 404 Not Found tot gevolg, in dat geval mag je me het gerust laten weten, en dan zal ik het aanpassen. Je mag natuurlijk ook steeds tips geven. Ik begin nu gewoon met de sites die bij mijn ‘favorieten’ staan, en de lijst zal dan langzaam maar zeker verder groeien.

Ananas:

Augurken:


Basilicum (& pesto):


Bijenhotel:


Citroengras (sereh):


Compost:


Gember:


Groeilampen:


Kervel:

Knoflook:


Knolselder:


Knolvenkel:


Komkommer:


Koriander:


Mango:


Moestuintips, zaaitips:



Nestkastjes, voedertafels, tuinvogels voeren:


Paprika en peper (& sambal oelek):


Peultjes (mangetout):


Prei:


Rode biet:


Rode kool:


Rucola:


Sla:


Tomaten:


Tuinbonen:


Venkel:

Zaaien in wc-rolletjes:


Zaaikalenders:

2 gedachten over “nuttige links (permanent in opbouw)

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.